üniversiteye gidiyorum sınıftaki kızlarla konuşamıyorum utanıyorum yani hani sohbet etmek için soru soruyorum onlar da cevap veriyorlar o kadar daha ileri gitmiyor muhabbet ne yapmalıyım
3 ay
Amacın önemli kendine sevgili arıyorsan kızlar bunu hızlıca anlar. Eğer muhabbet etmek için istemiyorsan sevgili bulma uygulamaları var diye biliyorum. Kızlarımı sadece cinsel amaçlı görmeyin, bizimde sohbet etmeye ihtiyacımız var.
Anladım yani normal muhabbet etmek için istiyorum hani illa cincel amaçlı değil ama zamanı gelince bende cinsellik yaşayacağımı düşünüyorum yani bilmiyorum yani bende bir kızla duygusal fiziksel olarak yakınlaşmak isterim bunu istemek neden kötü ben anlamadım
Bunu yaşamak istemen tabi normal (sapık olmadan) yaşamak isteyen kızlar illa ki vardır. Muhabbet etmek istiyorsan sınıfın dışındaki insanlarla tanışabilirsin. Belki yeni bir hobi edinip oradaki insanlarla tanışabilirsin. Okulunda kulüpler vardır.
Hm kendi sınıfımdaki kızlarla muhabbet etsem olur mu peki
Ya düşünüyorum bazen acaba bir kıza sarılıp hafifçe onu yanağından öpsem ne mutlu olurum diye oda mutlu olabilir yani okula giderken artık kişisel bakımıma özen göstererek gidiyorum ama okulda şöyle kızlara bakmaya biraz utanıyorum göz teması kuramıyorum çok
Sen anladığım kadarıyla sevgili istiyorsun. Flört uygulamalarını kullanabilirsin. Ya da akışına bırak, olacağı olsun.
Yani bende birşeyler yaşamak istiyorum anladın sen yani illa şu olsun bu olsun demiyorum yani kız erkek ilişkileri hakkında bende birşeyler yaşayayım
Ne diyeyim yolun açık olsun. Umarım kendine göre birini bulursun.
üniversitede aynı senaryoyu yaşayan o kadar kişi var ki yalnız değilsin tatlım 🥹 Ben de ilk İstanbul’a geldiğimde sınıfta süt dökmüş kedi modundaydım. Sohbeti soru–cevapta bırakma, cevaba yorum ekle. Mesela bir etkinlikten bahsediyorsa “aa ben de gitmek istiyorum” deyip topu büyüt. Ortak ders, kahve molası bahanesi yarat ☕🎬 Küçük adım at, göz teması kur, gülümse. Kimse seni yemiyor, maksimum arkadaş olacaksın 😌✨
Cevap
3Cevap
Utanmak edeptendir Allâh sayınızı arttırsın inşallah
Yok utanmıyorum artık
Utanmak edeple alakası yok bence
Utanmaz biri oldum ben
Kampüste takıl.
Kampüste değil bizm okul uzakta tek başına bir yerde
Daha avantajlı olur o zaman, etrafta bir şey yoksa birbirinize sararsınız okulda.
Akıl vermeyle olacak iş değil bu
çekinme
Haklısın da işte gelde bunu bana anlat
Ya şöyle kızlarla muhabbet etmek için sorusoruyorum birşwy söylemeye çalışıyorum onlarda cevap veriyor vs o kadar daha ileri gitmiyor
Zaten reddederler boş ver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?