Tanrıya inananlar şu soruya cevap verebilir mi?

Ne dinden olursanız olun bir hesap günü var deniyor. Günahların fazla ise cehennemdesin gibi durumlar. Neyse tamamdır olabilir de şunu düşünmek lazım ben kendi isteğim ile mi var oldum ki eğer başarısız olursam ceza çekiyorum. Hani var olmak benim elimde değildi ki bir kere bir de bunun sonuçları oluyor.

Tanrıya inananlar şu soruya cevap verebilir mi?
Cevapla