Dua etmek gerçekten rahatlatır mı, neden annem iyi hissederken ben aşırı yorgun hissediyorum?

Annem biraz rahatsızdı ben de dua edip üfledim. Üfledikçe esnedim. Üstüme ağırlık çöktü. Annem nasıl rahatlıyor nasıl, rahatlıyor anlatamam. Sureleri okuyorum. Çaktırmıyorum da üstüme binen ağırlığı. Annem iyi ama ben çok yorgun hissediyorum. Dinlenmem gerek. Freeboard yapmaya gidecektim. Şimdilik vazgeçtim. Kartondan ağaç yapacağım. Rahatlamam gerek

Dua etmek gerçekten rahatlatır mı, neden annem iyi hissederken ben aşırı yorgun hissediyorum?
Cevapla