Karadeniz tarafı şiveyle mi konuşuyorlar yoksa düz mu konuşuyorlar yani TV'den gördümuz kadarıyla Karadeniz ağzıyla konuşuyorlar?

Karadeniz tarafı şiveyle mi konuşuyorlar yoksa düz mu konuşuyorlar yani TV'den gördümuz kadarıyla Karadeniz ağzıyla konuşuyorlar?
Cevapla