“Bu resimlerimden hangisi en iyi çıkmış? Hangisini silmeliyim? Yorumlarınızı bekliyorum

















Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Arka plan vs güzel ama poz verirken çok kasıyorsun, doğal bir gülüş daha samimi olabilirdi sanki, en azından bundan sonrakiler için diyeyim.
Ben en çok ikinciyi beğendim. İlkinde karede fazla boşluk var ya, rahatsız ediyor.
Üçüncü ve dördüncü foto vibe olarak en güçlü olanlar bence 🔥 Özellikle bordo gömlekli olan karizma akıyor, arka plan sade olduğu için odak direkt sende. Üçüncü foto da sokak konseptiyle çok cool duruyor 😎✨
Salondaki aynalı özçekimi sil derim, ışık biraz sert ve klasik kalmış. Takım elbiseli de fena değil ama fazla resmi duruyor. Ben olsam 3 ve 4’ü bırakır, aynalıyı gönderirim 🚀🎬
Hiçbirini silmeyeceğin belli yani amaç ne tam olarak
Silmek istemesem kararsiz olmasam neden buraya gelip soru sorayım?
Dursun telefonda yani yer mi kaplıyor 2 3 tane foto😂
Ya sen Kayserili misin 😂 taktın bana
Ne Kayserisi? Neyine takayım bunun abi 😂
Yani ısrarcısın sadece bir soru sordum maşallah polis gibi sorguladin şüphelendin yani silmeyeceksin neden soruyorsun diyorsun nereden biliyorsun kardeşim sosyal medya ya koyucam demek ki kararsız kaldım kadınlar in gözünden nasıl hangisi iyi durur veya hangisi kötü durur bir dış göz olarak merak ettim fikirlerinizi
tamam 2 veya 4 koy
Saol inatçı keçi
İlk baştaki bana mafya babası gibi geldi 2. Si da sıradan
3 ve 4 güzel
5 çok masum duruyor
En son dakinde spor hocası havası var yorumlarım bu kadar
1 mafya 5 mülayim 😂
İşte yorum böyle yapılır teşekkür ederim gurme
Evet mülayim de mantıklı süt dökmus kedi gibi de olabilir
Rica ederim ✨
Abartmayalım
Bişi demedim
Peki neşe
Ewllah
Eyvallah reisim 😂
🫡
İlk fotoğraf hariç (keko gösteriyor) hepsi çok iyi bilhassa 3 ve 5 çok cool
Teşekkür ederim dikkat e alacağım
🌺
Bıyık şeklini değiştir hep ciddi gibi duruyor 😂
Nasıl bir şey olsun hanımedendi daha sempatik olması için 😂
Bilmiyor ben keşfetmeye çalış 🤣
Öyle lafı atıp kaçmak yok öneride bulun 😂
Valla bilmiyorum ben 😂
2 iyi diğerleri kasıntı
Teşekkür ederim
Hepsini sil bordo gömlekli kalsın
Digleri kötü yani
Mavi ceketli olan ellerini göğsünde birleştirdiğin fotoğraf kalsın diğerleri gitsin bence
İnsanlarda o fotoğraf i beğenmemiş
Hepsini sil sadece sondan 2. İyi
İlki ve sonuncusu dışında iyi 🤷🏻♀️
Sanırım ciddi duruş pozum kasıntı duruyor anladığım kadarıyla gülmek pek de yakışmıyor bana ondan ciddi duruyorum :)
Gülmek her insana yakışırda, dediklerim kasıntı :)
Şimdi yeni güldüğüm resimleri ekledim onları da yorumlar misin
Polis oldun mu bari
Astsubay oldum
Vaay
Teşekkür ederim resimler için yorum beklemiştim ama 😂
He benim nick dikkatimi çekti pardon ahshhs
Sondan bir önceki iyi çıkmış
Teşekkür ederim hanımefendi profil deki sizseniz sizde çok zarif gözüküyorsunuz iyi günler
Bende teşekkür ediyorum iyi günler
bıyıkların seni asık suratlı gösteriyor
Sakal ve bıyık kesince de 10 yaş küçük duruyorum
tamamen kesme şeklini değiştir
Birazdan kirli sakalli uzun ve hiç sakalım olmadan resmimi koyacağım yorumunu bekliyorum
Bir iki sil diğerleri kalsın
Genel olarak ilk resmi beğenmemişler takım elbise fazla ciddi olmuş demek ki veya arka plan uymamiş
İkinci ve dördüncü iyi diğerlerini sil.
Evet genel olarak. Onları seçmişler teşekkür ederim mavi göz
Ne demek...
İkisi de güzelmiş, boş ver.
3 ve 4 iyi gerisini sil
3-4 kalsın
İlk resim olmamış
Evet ilk resim biraz fazla ciddi olmuş dediler onu kaldirdim
Takım elbiseli sil
Evet onu sildim fazla kasıntı olmuş sanırım
Evet
Peki hangisini beğendin var mı şu güzel çıkmış böyle daha iyi duruyor dediğin
Şu senin üstündeki kırmızı gömleğin bir benzeri bende olduğu için onu demek istiyorum ama orada da beş karış dicem ama senin bıyık yapından kaynakşıymış o
2 . Fotoğraf neresi
Antalya lara
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar