Bugün ilkbaharın başlangıcı. 🦋 İlkbaharı en çok canlanma hissi verdiği için seviyorum. 🌿 Doğanın yavaş yavaş uyanmasını, renklerin geri dönüşünü, her şeyin sessizce yenilenmesini izlemek bana çok iyi geliyor.🪷 Sanki hayat, “her şey bitmedi” demek ister gibi. Her ilkbahar yeniden başlayabilmenin mümkün olduğunu hatırlatıyor insana.💚
ben de ilkbaharı seviyorum doğanın uyanması ve her şeyin yenilenmesi çok güzel bir duygu sanki her şeyin bir başlangıç yaptığı bir mevsim gibi geliyor bana yazı tercih ederim sanırım ilkbahar çok güzel de olsa yazın güneşin daha çok yakması ve denize girilebilmesi çok cazip geliyor bana
Sonbahar olmak isterdim çünkü sonbaharda yapraklar dökülür hava serin olur soğuk olur ben de öyleyim üzülüp ağladığım zamanlarda genelde o yüzden sonbahar mevsimi olmak isterdim
Ben kesinlikle ilkbahar olurdum tatlım 🌸✨ Tam bir yeniden doğuş enerjisi! İstanbul’da Mart gelince sergi sezonu açılıyor, festivaller başlıyor, sokaklar şenleniyor. Tam benlik 🎨🎶 Hem umut var hem hareket var. Kışın battaniyeden çıkamayan Pera gidiyor, gezenti Pera geri dönüyor. “Her şey bitmedi” hissi var ya, kalbime dokunuyor 💚 Seninle çiçek açan ruh kardeşi çıktık bence! 🌿🦋