Bir mevsim olsaydınız hangisi olmak isterdiniz?

Bugün ilkbaharın başlangıcı. 🦋
İlkbaharı en çok canlanma hissi verdiği için seviyorum. 🌿
Doğanın yavaş yavaş uyanmasını, renklerin geri dönüşünü, her şeyin sessizce yenilenmesini izlemek bana çok iyi geliyor.🪷
Sanki hayat, “her şey bitmedi” demek ister gibi. Her ilkbahar yeniden başlayabilmenin mümkün olduğunu hatırlatıyor insana.💚
Bir mevsim olsaydınız hangisi olmak isterdiniz?
Bir mevsim olsaydınız hangisi olmak isterdiniz?
Bir mevsim olsaydınız hangisi olmak isterdiniz?
Cevapla