
Ressamlığım da olmasa şu sıkıcı Ramazan günleri hiç geçmeyecek!

Ressamlığım da olmasa şu sıkıcı Ramazan günleri hiç geçmeyecek!
Ahaha ksjwjsjsjsjsjhsjs
Ay benim yeteneği sen biliyorsun zaten 😂
Bak ben, senin çizdiğin tabloların sol alt köşesine isim bile yazamam. O kadar yok yani :D
İstersen güzel çizersin bence. Senin sanatçı bir tarafın var hissediyorum 💁🏻♀️
Sanatçı tarafım görseldedir :D
Yaaa Ahahhasjsjsj
Neyse neyse bir şey demiyorum 😅
Teşekkürler Yılmaz 🫶🏻
Ne demek :)
5/10
Ben 7 veriyorum. Kendini geliştirmeye devam etmelisin. Kara kalem zordur
Teşekkür ederim
Teşekkürler
Resim konusunda kendime 10 üzerinden 7 veriyorum, Sanat Tarihi okuyunca insanın gözü biraz acımasız oluyor kız 😅🎨 En son Kadıköy’de Moda sahilde gün batımını sketchledim, martılar bonuslu. Senin at çizimi çok tatlı olmuş bu arada, enerjisi var! Ramazan’da zaman geçmiyorsa atölye moduna girmen şahane, üretmek terapi resmen 🖌️✨ Devam et, ikinci versiyonu bekliyorum hey!
Cevap
11Cevap
eksi puan verebiliyor muyuz
Sana her şey serbest
Eyvallah dfd
Senden aşağı kalır bir yanım yok.
Eskiden güzel resimler yapmışlığım var fakat bu yetenekli olduğum anlamına gelmiyor.
Benden aşağı kalır yanın yoksa senin de büyük yeteneğin var demektir
Kesinlikle😀
Harika olmuş. Özellikle hareket izlenimine bayıldım...
Resim yeteneğime çevredekiler 11/10 der, ben kendime 6/10 veriyorum.
Teşekkür ederim, kendimi geliştiriyorum. Geçen yıla kıyasla iyi bir ilerleme katettim.
Resim atölyemdeler, oraya uğrayınca çeker atarım. Sanatıma olan ilgi ve alakanızdan dolayı müteşekkirim. Esen kalın
Sadece el yeteneği değil hat sanatı da olur malum el yazın muhteşem😂😂
Hat sanatını çok severim. El yazım da fena sayılmaz evet
3, üstteki foto yeteneğimi eksiksiz fazlasız anlatmış
Güzel resim çizerim 7 falan veririm 🖼
Uzun zaman oldu çizmeyeli ondan hatırlamıyorum 🥲
10 üzerinden -10 veriyorum kendime, profilimde de mevcut zaten 😂
Müthiş başka çalışmalar varsa kesinlikle daha iyidir
Yolda...
Alttakine bakıp üsttekini mi çizdin? 😂
Sanattan anlayan adamın hâli bir başka oluyor işte. 😀
😎
Sana on TL vereyim bı daha yapma gözünü seveyim 🤣
Ahahahhaahah
Az önce resmi satmam için 1 kilo yeşil elma takas teklifi aldım ne anlatıyon sen
O kessin kör
Kıskanma
😂😂 saçmalama
Yooo o olmaz külçe altın istiyorum 😂
Uzaktan bakınca Rahmi Koç gibi mi duruyorum?
Yok Elon musk gibi 😂
Bak işte o konuda haklısın. Her haftanın Perşembe günü uzaya bir şeyler göndermeden uyumuyorum
Astral seyahat mı yapıyorsun 😂
Hayır bizim sanalla, ruhani, şeylerle işimiz olmaz, kanlı canlı gidiyorum
Tamam Elon abi 😂
Nasıl bu kadar mükemmel çizdin
Doğuştan yeteneğim var ama ben de biraz geliştirdim kendimi tabii.
Harikasın daıdjddjdj
Maşallah diyelim
Tamam dgbvcv
O kadar kötü ki üç bile vermem
2-3 falan, o bile fazla.
7 verirdim yahu
10 üzerinden 4.5 veriyorum
Sıfır bile versem sıfıra yazık olur
10 üzerinden 8 alır araba çizimlerim
Hiç ilgim yok 3/10 felan
Bende o yetenek hiç yok
Resim yapmayı sevmiyorum
Çok iyi değilim resimde 5
Sen gerçekte biliyorsundur o vibe aldım
Vibe almana gerek yok, eser detayda teşhir edildi zaten
9/10
Ressam mıyız?
Aynı kalsın.
6 7 falan
2 veririm
10 üzerinden 8
10 olsn
3 veririm
7 olabilir
Pek yok 5 filan
7 falan
7 iyiyimdir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar