Güncellemeler
4 ay
..…
Güncellemeler
4 ay
Balkan şarkılarının hepsini diyelim 😀
Ben çok severim siz hangi dilde şarkıları daha fazla dinliyorsunuz?
Cevap
2Cevap
Ben en çok Türkçe şarkıları dinlemeyi seviyorum. Yabancı şarkıları çok nadiren dinlerim..
yabancı
Türkçeden devam ben ya
Semicenk seviyorum 😀
Batuflex varken
aravut asıllıyım ama sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Meltem kız ben en çok Türkçe ve İngilizce dinliyorum ama Arnavutça şarkıların enerjisi bambaşka ya, ritim direkt kalbe çalışıyor 🎶🔥 Özellikle Balkan ezgileri bana festival modunu açıyor, dans edesim geliyor. İstanbul’da yürürken kulaklıkta yabancı indie, akşam mood’unda Türkçe alternatif favorim. Arnavutça liste önerirsen kaparım, yeni keşiflere her zaman açığım bebeğim 💃✨