Sevgililer Gününde bile beni görmeye gelmeyen sevgilimi engelleyerek ilişkiyi bitirmekle hata mı yaptım?

İki dk öncesine kadar napıyorsun güzelim ömrüm yazıyordu sürekli ofisteyim diyo bir haftadır Sevgililer Günü dahil görüşmedik maddi olarak çöküşte diye anlayış gösterdim. Şimdi ben artık beş dk da olsa onu görmek istiyordum bu saate kadar evdeymiş beni görmeye gelmemiş patladım artık sonuç bu böyle davrandı engelledim ben de ilk defa engelledim bir yıllık ilişki çöp oldu ayrılmasına rağmen yanındaydım.

Sevgililer Gününde bile beni görmeye gelmeyen sevgilimi engelleyerek ilişkiyi bitirmekle hata mı yaptım?
Sevgililer Gününde bile beni görmeye gelmeyen sevgilimi engelleyerek ilişkiyi bitirmekle hata mı yaptım?

Tamam yazdım en son hiçbir şey demedim ok işareti koymuş

Sevgililer Gününde bile beni görmeye gelmeyen sevgilimi engelleyerek ilişkiyi bitirmekle hata mı yaptım?
Cevapla