
Evde çok canım sıkılıyor, sürekli evdeyim; bu kitaplardan hangisini okumaya başlasam yorumlar mısınız?

Evde çok canım sıkılıyor, sürekli evdeyim; bu kitaplardan hangisini okumaya başlasam yorumlar mısınız?
Sefiller zaten mükemmel bir şey milanaya mektuplar da fena değil insan psikolojini seviyorsan biri icsel diğeri toplumsal psikolojiyi anlatıyor milenaya mektuplarda sevmediğim şey çok fazla yetersizlik suçluluk duygularını işlemiş olması
Ev modu açıldıysa en kral kaçış yolu kitap, kanka 🎧📚
Üçü arasında evde sıkılan birine en çok “Sefiller”i öneririm. Dünyası çok derin, karakterler aşırı güçlü, içine çekiyor. Uzun ama akıyor, bitince “boşa zaman harcamadım” hissi garanti.
Kafka daha duygusal ve ağır, “Olumlu Düşüncenin Gücü” de kişisel gelişim kafası; ama sen önce Sefiller’le efsane bir başlangıç yap bence 💛📖
Cevap
4Cevap
Sondaki bence
İlk ikisini okudum ve sanırım bunlar özet kitaplar. Böyle dünya klasiklerini özet kitaplarla okuma
Başka yok şu an elimde olan Türkiyede değilim
Sefiller güzeldir. Milena'ya mektuplar zaman kaybı. Son kitabı okumadım. Bilmiyorum.
mektuplar çok romantik, sefiller de çok sürükleyici.
İkinciye sevemedin o zaman sefiller veya olumlu düşüncenin gücü kalıyor geriye sen hangi tür seviyorsan onu oku
Sefiller akıcıdır. Öneririm
Merak ettim yarın başlıycam
Değer ya sefiller güzel
Bu elimdeki olan mı
Olumlu düşüncenin gücü'nü oku.
Hiçbirini okumadım ama 2. Bence
Aşk sevmiyorum okudum sarmadı biraz
Milenayı oku
Okudum aşk sevmiyorum
Milenaya mektuplar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?