İnsanoğlu gerçekten lanetli ve günahkar mı, Tanrı bizi dünyada neden sürekli sınıyor?

Aslında hepimiz Tanrı huzurundan kovulmuşuz, Babamız Adem elmayı yiyerek Tanrı'ya yanlış yapmış ve Tanrı da bizi huzurundan kovup dünya adlı cehenneme yollamış ve sürekli sınanıyoruz

İnsanoğlu gerçekten lanetli ve günahkar mı, Tanrı bizi dünyada neden sürekli sınıyor?
Cevapla