Tanrıya olan inancım gün geçtikçe bitiyor okur musunuz?

Bakıyorum Allaha inanmayan, her türlü günah olarak söylenen şeyi normal şekilde yaşayan insanlar çok güzel ve herşeyleri var ama Allaha inanan kişilerin hep bi sorunları var ve genel olarak mutsuzlar hep sorunları var. Töbe töbe ama çoğu zaman Allahı sapık bir tanrı olarak görüyorum. Basit kızları güzel yaratmış onlara her türlü imkanı vermiş ama diğerlerini yok saymış gibi. Onu erkeğe benzetiyorum
Tanrıya olan inancım gün geçtikçe bitiyor okur musunuz?
Cevapla