Hristiyanlar Eski Ahit’teki adaletsizliklere rağmen Rab Tanrı’yı nasıl seviyorsunuz?

hristiyankara soruyorum anlıyamıyorum kafayı yiyecem eski ahidi okudum ya rab tanrı her şeyi yaratıyor iyi hoş şimdi ışık olsun diyor oluyor ilk baş huzurlu ama iyi ile kötüyü bilme ağacını ben yemedimamdem havva yediyse ben nasıl suçlu olurum tüm insan nasıl suçlu olur bu haksızlık sonra yıllsr sonra kendini ne için feda ediyor? elmayı adem ile hava yemedi bunun eski ana babalarımızın sınıfındaki sıra dayağından ne farkı kaldı acı çekiyorsa bu acıtasyon mudur yoksa fedarkarlık mı yani havva'ya doğarken acı çekiceksin dşyor kadınalr doğarken bu yüzden mi acı çekiyor ee bu adaletsizlik o zaman tüm dünyada iyi ile kötüyü bilme ağacından koysun yiyelim abri hak edelim hak etmeden suçluyorsa buna ansıl fedarkarlık diyorsunuz rab tanrıyı hani sevmeniz için sebep ne nasıl kalbimiz kırılmıyor küsmüyor ve kızmıyorsunuz cidden merak ediyorum eski ahidi okudupumdan ve dininizi araştırdığımdan beri düşünüyorum hani hristiyanlar cahil de değil dşye biliyorum hristiyan bilim adamları var ee bu ne şimdi? bu teolojik sorun yani neden hrstiyanlıkta hep teslis tartışılıyor neden kimse bunu görmüyor?

Hristiyanlar Eski Ahit’teki adaletsizliklere rağmen Rab Tanrı’yı nasıl seviyorsunuz?
Cevapla