Tüm canlılar milyonlarca yıllık bir bilgeliğe mi sahip?

Bu bilgeliği genlerimizde taşıyoruz. İçimizdeki balık belgesel serisini izledim. Size de şiddetle tavsiye ederim. Genlerimizde nasıl bir canlıdan evrimleşmiş olduğumuza dair işaretler var. Mesela anne karnında gelişimimizin çok erken evrelerinde balık embriyolarının şekline benziyoruz. Karaya ilk kez çıkan ilkel atalarımızın yumurtalarını Güneş ışığı ve sıcaklığından korumak için evrimleşmiş amniyotik sıvı içinde büyüyoruz ve yumurta sarısına da sahipmişiz. Daha önce bebeğin gelişimiyle ilgili pek çok belgesel animasyon vs izledim ama hiç birinde bu bilgi yoktu. O yüzden inanmakta güçlük çekiyorum. Küçük ve körelmiş bir yumurta sarısına sahipmişiz, bu yumurtlayan canlılarda embriyonun gelişimi için gerekli maddeleri salgılayan bir yapıymış. Bizde körelmiş elbette ama yine de küçük bir yumurta sarısı ortaya çıkıyor ve köreliyormuş. Aramızda tıp okuyan varsa ya da doktor olan bizi aydınlatsın 😂 Yani bütün bu diğer canlıların vücutlarında olan şeyler bizde de varmış ve genlerimizde de var. Genlerin üzerine yeni genler koyula koyula çok derinlerde kalmış bu bilgiler ama içimizde bir yerde bu bilgilerin bilgeliği var. Siz ne düşünüyorsunuz?

Tüm canlılar milyonlarca yıllık bir bilgeliğe mi sahip?
Cevapla