Yeni değil bu yorgunluğum, sadece artık yerini biliyorum.

Yeni değil bu yorgunluğum, sadece artık yerini biliyorum.

Daha bitmedi, yeni başlıyoruz.
Benim yazdığım kitabın son cümlesi..
Benim kitabım var. Ve son cümlesi sizin yazdığınız bu cümle
🌿
🌿.
Hayırlısı olurdu galiba
Cevap
7Cevap
cümlesiz olurdu
Yine de iyi ki yaşadı; sınırların zorlanabildiğini ve sınırların dışında hissedebilmek için çizgiyi geçmeye gerek olmadığını anladı.
Sıradan bir insan için pek sıradan olmayan bir ölüm denebilirdi ama sonuç olarak o da herkes gibi öldü.
ve işte o kadar yasanmisliga ragmen hala akillanamadik ya, ona yanarim 😅🤣🫣
Her zamankinin aksine uyandığında gözlerini çoktan kapatmıştı..
All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Ama işte, g-te giren şemsiye de açılmazdı
AİDSKŞALDDFSAADF
Beklediği de buydu
Güzeldi.
Mevlananın sözü gibi ölünce *sevgiliye kavuşmak* gibi tabir edilmek isterdimm
Şey olabilir
“Kafanı kaldır, gökyüzüne bak. Bir nefeslik ömrüne merhaba de.”
Ben bitti demeden bitmez
Okuduğun senin hayatındı…
Tam olarak açıklamadaki cümle olurdu
Ki zaten fani bir kiracıyız "
Boşa harcanmış bi ömür
Sonunda bitti
Hayırlısı...
olmazdı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar