kapüşonu falan hiç yapamadım ya sunroof gibi durmuş🙊 önerileriniz varsa alırım

nerden çıktı derseniz ders çalışmaktan bıktım gizli yeteneğim var mı diye denemeler yapıyorum bi yerden bi şeyler çıksa da kurtulsamm
kapüşonu falan hiç yapamadım ya sunroof gibi durmuş🙊 önerileriniz varsa alırım

nerden çıktı derseniz ders çalışmaktan bıktım gizli yeteneğim var mı diye denemeler yapıyorum bi yerden bi şeyler çıksa da kurtulsamm
Başlangıç için gayet güsel ballı lokumum bunların zıttırı vıttırı özel kalemleriyle gölgeli mölgeli çizince daha da güsel oluyo ben inanıyom c2 seviye olabilirsin 🌸 keyfine çiz amanın ben de sıkıldıkça youtube dan göz çizimi videoları izliyordum adım adım gösteriyordu birlikte çizince kolayca oluyodu. Müzik açıp bişiler çizmek gerçekten terapi🐣💖 son olarak niyeyse accık sasukeye benzettim içim dışım naruto oldu 🐉✨
twitter dili edebitayı hariç c2 seviye olduğum bi konu yok muazzam olurdu xnsmdm aynen teknik öğrensem daha iyi olur belki sasukeyi çiziyim sana özel bi daha düzgünce
Zuko seçmen bile kalbinin doğru yerde olduğunu gösteriyor ateş bükücü kız 😌🔥 Çizim kesinlikle gelişime açık, oranlar fena değil, bakışını güzel yakalamışsın.
Kapüşon kısmında referans foto kullanırsan çok hızlanırsın, kumaş kıvrımlarına özellikle bak. Bir de gölgelendirmeyi yumuşatırsan yüz daha derin durur. Gizli yetenek alarmı çalıyor, bunu bırakma 🎨✨
Cevap
16Cevap
güzel olmuş
teşekkür ederimm💖
🙏🌸
başlangıç için kesinlikle iyi bence ve evet gelişime açık duruyor
teşekkürler güzellik
❤️❤️❤️
Çok güzel olmuş balımmmm yeteneklisin♡ benimde yeteneğim var ama çizmeyi bıraktım hehe
teşekkür edermm yeteneğin varsa asla bırakma
Yok ya yetenek karın doyurmuyomuş onu öğrendim
so sad
Reality is sad;○
Gizli yeteneğin olsa da kurtulamicaksın, o yeteneği olan kişi olarak bildiriyorum. 😑
çok üzücü şu ülkede asla değer görememek ama yetenekli insanlara gerçekten çoooook hayranım en azından bi şeyler başarmış gibi hissederdim belki💔
😭 aynen iyi geliyo diye uğraşcam uğraşmamaktan iyidir
La bune çok kötü 2 yasındaki oglum daha iyi çiziyor
maşllah o bebeke bana de ders versn😓
Yeteneğin var ama daha farklı çalışmalar dene.
Mesela japon anime çizgi karakterler, robotik karakterlere bak gogulda. Onlardan örnekler çiz
Çizgilerin çok simetrik biraz akışına bırak relax ol
Çok yahşı aynı avartardaki zukoya benzemiş
yaa dmdmdk favorim kendisi teşekkür edermm⭐🙏🏻
kataram beni biraz zorlicak ama çalışmalara başlıyorum✍🏻
Kontür cizgilerini daha belirsiz çizmelisin
bi de mal gibi dağıtmışım teşekkürler 🙏
Güzel ve gelişime açık ellerine sağlık˚.⋆
teşekkür ederim (✯ᴗ✯)
Rica ederim ≽(°✧°)≼
Ellerine sağlık güzel olmuş
Güzel gelilmeye uygun devam etmeni öneririm
Avatar rokko cizsene o daha sekil
Gayet güzel ve kesinlikle geliştirilebilir.
Daha var ama eline emeğine sağlık
Avatar kyoshi en sevdiğim onu da dene bence
vayyy kataradan sonra çizcem etiketlerim atarsam smzlzzl
Süper.
senin kadar diil 🥱
güzel olmus
teşekkürler güzellik💖
İyi aferin güzel olmuş
biraz soluk
uçlu kalemle yaptım kurşunla daha iyi olurdu snırım
evet daha iyisini yapabilirsin
🌸🙏
fena durmuyor
Devam et.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?