Hayatının bir bölümünde, sonunda birlikte olamayacak birine aşık olan biri, kitabının sonuna ne yazardı sence? Sen ne yazardın?

“Son sayfayı senin adınla kapatır, kalbimi satır aralarında bırakırdım; hikâyem sessiz bir veda fısıldar, kimse duymadan bitiverirdi.” 🤍😍

Hayatının bir bölümünde, sonunda birlikte olamayacak birine aşık olan biri, kitabının sonuna ne yazardı sence? Sen ne yazardın?

#Perikizi0007

Hayatının bir bölümünde, sonunda birlikte olamayacak birine aşık olan biri, kitabının sonuna ne yazardı sence? Sen ne yazardın?
Cevapla