Tarih hocamın amacı ne?(Benim için çok önemli konu)?

Üniversite son sınıfım Dönem hocam vardı , aramızda 15 yaş fark olsa da tüm ders boyu beni izler ve kendini kaybederdi. Birgün ondan sınav notu istedim Saygılı şekilde gönderdi ve numaramı rehbere kaydetti. Fotoğraflarımı beğeniyor, (bazen) ama yazmıyor hiç. Ben sınav bahanesiyle yazsam da, yine saygılı konuşuyor ama adım atmıyor. Mezun olmamı mı bekliyor sizce? Rehberden silmiyor.

Güncellemeler
5 ay
Mezunu mu bekliyor
Tarih hocamın amacı ne?(Benim için çok önemli konu)?
Cevapla