Soy Kütükleri Neden Bu Tarihte Kesiliyor?

Bizim ülkemizdeki soy kütükleri e devlette niye en fazla 1840'lı yıllara kadar geri gidebiliyor? Bu hizmeti vermeleride güzel fakat niye daha gerisi açıklanmıyor? 1600'lü ve 1700'lü yıllara kadar geri gidebilsek güzel olurdu 😄 1840'lı yıllardan daha gerisini nereden öğrenebiliriz?

Soy Kütükleri Neden Bu Tarihte Kesiliyor?
Cevapla