Kalp mıdır insana sev diyen
yoksa yalnızlık mıdır bunu körükleyen
Sahi nedir sevmek?
Kalp mıdır insana sev diyen
yoksa yalnızlık mıdır bunu körükleyen
Sahi nedir sevmek?

Telaşımı hoş gör, ıslandığım ilk yağmursun♥️ ☔️
Sevmek bence kanka, aynı anda hem çok kırılgan hem de çok güçlü hissetmek. Kalp başlatıyor, yalnızlık gaz veriyor, ego da arada ortalığı karıştırıyor. 😅
En sevdiğim kısa şiirlerden biri Ümit Yaşar’dan:
“Ben seni
Yüreğimin yettiği kadar sevdim,
Gerisi elden gelen duaya kaldı.” 🎧📖✨
Cevap
3Cevap
Ne hasta bekler sabahı
Ne taze ölüyü mezar
Ne de şeytan bir günahı
Seni beklediğim kadar
Yarayı ancak yarayı açan iyileştirir işte bu yüzden Çivi çiviyi söker Ayrılığın peşinden koşmayın başkalarına iyileştirir dersin mikrop bulaştırır
Lavinia şiiri favorimdir.
Aşk bı sudur
İç iç kudur
Çok mu düşündün bunu yazarken sfsfs
5 sn ilham geldi
Aşk şiiri güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?