
Hazır ev sessizken tütsümü yaktım kahvemi yaptım. Dili biraz olsa da imam-ı Gazali kitaplarını seviyorum. Okudunuz mu hiç insanın gercekten kalbine dokunuyor hayata bakış açısı değişiyor mu

Hazır ev sessizken tütsümü yaktım kahvemi yaptım. Dili biraz olsa da imam-ı Gazali kitaplarını seviyorum. Okudunuz mu hiç insanın gercekten kalbine dokunuyor hayata bakış açısı değişiyor mu
Dili ağır ve derin anlamlı kitapları okumak bir birikim gerektirir. Okunan anlaşılmıyorsa anlamı olmaz ki. Belli bir birikim ya da seviye yakalandığında o zaman harika oluyor bu tarz kitapları okumak
Ev sessiz, tütsü, kahve, Gazali… ortam tam “ruha reset atma” modu 🧘♀️☕📚 Senin ritüele bayıldım kız!
İmam-ı Gazali’den tam kitap bitirmedim ama bölümler okudum, dili zorlayıcı ama kalbe inen yerleri çok güçlü oluyor. Okurken not almak çok işe yarıyor. Sen Kalplerin Keşi’ni nasıl buldun, en çok hangi kısmı etkilemişti?
Cevap
11Cevap
sevmem.
Biyografi türü kitaplar seviyorum. İnsanların hayat hikayeleri yaşadıklarını okumayı seviyorum.
Bu biraz öyle değil
Kitap okumayı severim tabii
Yaaaa 🤣🤣bir an sensin sandım hoş belki de sensindir
Gazalinin çoğu kitabını okudum en son el munkiz mineddelalini okumuştum
Şu an gazalinin ihyasını otkumaya çalışıyorum ama dili çok ağır
Dili ağır ise anlamak kolay olmaz mı diye düşünüyorum
Hiç okumadım
Tavsiye eder misiniz?
Evet severim.
Evet gayet akıcı
Dil belasını okudunuz mu
Oooo bugün aynıyız 😀 kitap hariç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?