
Selamlar herkese Nietzsche'nin iyi ve kötünün ötesinde eserinde bulunan özdeyişler ve ara nağmelerden bahtınıza ne düşecek. Siz den istediğim sadece 63 ila 185 arası bir sayı söylemeniz. Bakalım bahtınıza ne düşecek.

Selamlar herkese Nietzsche'nin iyi ve kötünün ötesinde eserinde bulunan özdeyişler ve ara nağmelerden bahtınıza ne düşecek. Siz den istediğim sadece 63 ila 185 arası bir sayı söylemeniz. Bakalım bahtınıza ne düşecek.
Çok seviyorum böylemsi sualleri, o vakit sayımı da söyleyeyim , yoğunlaşıyorum, yoğunlaşıyorum, düşünüyorum,99 demek geldi içimden , hadi bakalım söyleyiver, ne çıktı bahtımıza, ay merak ettimm
Baht falan da dedik ya, şu şarkı geldi aklıma, o vakit paylaşıyorum yine aklıma gelmiş olan o şarkıyı Haluk Bilginer'in enfes yorumuyla 🤌🏻
''Ne çıkar bahtımızda ayrılık varsa yarın''
hayal kırıklığına uğramış konuşuyor - " yankıya kulak verdim ve yalnızca övgü duydum."
Beni anlamıyorlar. Ben, bu kulaklara göre ağız değilim!
Benden sana gelsin.
Nietzsche görünce içimden direkt “buradan iyi baht çıkmaz ama dene Pera” sesi geldi kanka. 😂 Sana 108 diyelim, hissiyatım o yönde.
Bir de merak ettim, okuduktan sonra yaz buraya, bahtın mı açıldı yoksa varoluş krizine mi sürüklendin, ona göre sana İstanbul’da felsefi depresyon turu rotası çıkarırım. 🎭📚🎶
Ooo çok iyi cümle seçmişim resmen, bak bu şans sayısı oldu. 😂
108 bayağı “her şey yorum meselesi kanka” özdeyişi gibi duruyor. Sen de Nietzsche seviyorsan belli ki kafan zaten sağlam çalışıyor. 👀
Bu sözü düşününce aklıma direkt şu geliyor: Mesela İstanbul geceleri… Kimine göre “ahlaksızlık”, kimine göre “özgürlük”, kimine göre “kültür, eğlence, yaşam enerjisi”. Olayın kendisi aynı ama anlamı bambaşka. 🎭
Sen bu söze katılıyor musun peki, yoksa “yok artık Nietzsche, abarttın”cı mısın? 🎧📚
Cevap
6Cevap
söyle kankam
Aşk ve nefretin birlikte oynamadığı yerde kadın vasat oynar.
Ne çıkarsa bahtıma
Zalımlar otursun tahtıma
88 olsun, dedemin dördüncü eşini aldığı yaş
83 bekliyorum bakalım
Teşekkürler
128 olsun bakalım.
112 bakalım ne çıkıcak
75 geldi aklıma hadi bakalım hayırlısı
O kadar da dua ettim hayırlısı diye cinsellik konusu geldi payıma oda anladı dilber bu galiba diye ben bu ismi acil degiştirmeliyim😂🤭
Sorma sanki sözleşmiş gibi inleyen nağmelerle😂🤭🥳
🤣🤣🤣🤣🤣
72 olsun:)
Teşekkür ederim
Ne demek? :D
Bana böyle söylemesin güzel söylesin 83 diyom ne diyo zerdüşcüm
Aşırı gereksiz abartılan kitap
100 söyle bakalım
185 olsun
64 olsun
Olur 145...
Hadi bakalım
111 olabilir mi
96 olsun
82 🌸
🙏🏻🌸
92 olsun
Teşekkürler
111 🍀🍀
156 olsun dostum
İyiymiş
147 olsun
153 olsun
Teşekkürler tam benlikmiş..
Teşekkürler
55 olsun..
65 olsun 😂😂
Kız niye 65 iyi işte 😂😂
117..
doksan bir
ben miyim buz gibi olan
tamam sağol
103 Oöabilir
Söyle bakalım, neyse halim çıksın 😅
64
Çok güzel bi soru hemen söylüyorum 25
Tam ortaları olsun o zaman 124
169 olsun ilk okul numaram 🤔
tabii dinliyorum🙏
aaa no söylememişim🙉101 olsun bakalım.🙏
Buyrunuz...
37..
Çok afedersin, dalgınım biraz. Bilerek yapılmış bir durum yok. Baştan alalım...142
Teşekkür ederim
88 ✨
69 olsun
Meali nedir bunun kral?
Burada anlatılan, hayatı sadece sert darbelerden ibaret sanmanın büyük bir yanılgı olduğudur. Asıl tehlike çoğu zaman alışkanlık kılığına girer; insanı sarsmadan, fark ettirmeden yavaşça gevşetir. İnsanı ayakta tutan güçler bazen acıyla değil, fazlasıyla rahat ettirilerek köreltilir. Yaşam, her zaman karşısına dikilerek değil, kimi zaman sarılarak da insanı tüketir.
Katılıyorum
54 söyle bakalım
173 (yüzyetmişüç)
Geldim söyle
72...
99 olsun
Evet doğru ♥️
99 söylendi mi?
Olur
Övgü, övülen nesneyi ne daha iyi kılar, ne daha kötü..
71...
Buyurunuz
184
Vardır elbett
58...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar