Size kitabımdan çok küçük bir şey bırakıyorum. Sizce nasıl olmuş?

Size kitabımdan çok küçük bir şey bırakıyorum. Sizce nasıl olmuş?

Bendeki Sen

Bir güzel esinti ile girdin şu yalnız, kimsesiz,
çaresiz hayatıma. İçimdeki mutluluğu tarif
edemem hiçbir şekilde. Beni ben yapan şey
bendeki sen oldu. Mutsuz, umutsuz bir şekilde
yarınlara bakan bir insana mutluluk ve umut
veren sensin. Sensiz geçirdiğim o günleri, seninle
geçirdiğim günler telafi etti. Sen artık
benim yarınım, sen benim geleceğimsin;
sen benim umudum, mutluluğum, kısaca sen
benim varlığımın var olma sebebi, yaşama
sevincimsin. Senin için ölmeyi değil, yaşamayı
seçtiren kişisin… Sana söylemek istediğim
şeyler bu kadar kısa değil, sevgilim. Lakin
bazen bazı duygular tarifsiz kalıyor, tarif
edilmez bir hâl alıyor… Seni seviyorum,
sevgilim. Seni seviyorum, geleceğim. Seni
seviyorum, hayat arkadaşım ve seni çok
seviyorum, tarifsiz parçam. Ve bana ne kadar
seviyorsun dersen, şöyle cevap vermek
isterim: “Nar” kadar derim. Dışımdan bir ben
görünürüm, içimden binlerce sen dökülür.


#KültürveSanat

Güncellemeler
5 ay
Süper soru için Teşekkür ederim. @ksBence Fenomenlik lütfen
Size kitabımdan çok küçük bir şey bırakıyorum. Sizce nasıl olmuş?
Cevapla