600 yıl Dünya'ya hükmettikten sonra nasıl bu hale düştük?

Her Türk'ün hissettiği şeydir şu Topkapı Sarayında Osmanlı'da yaşamış hissi. Bazen keşke Osmanlı devam etseydi kültürüyle kıyafetiyle adıyla diyorum ama sonra diyorumki boş ver Osmanlı bu kirli yüzyıla yakışmazdı.

600 yıl Dünyaya hükmettikten sonra nasıl bu hale düştük?
600 yıl Dünya'ya hükmettikten sonra nasıl bu hale düştük?
Cevapla