Bazı insanlar kelimelerle, bazıları ise renklerle kendini ifade eder. Sen hangi dünyada daha ilgi duyuyorsun, kültürel birikimle mi, yoksa sanatsal yaratıcılıkla mı? 🎨📚

#Kültür&Sanat📚
Bazı insanlar kelimelerle, bazıları ise renklerle kendini ifade eder. Sen hangi dünyada daha ilgi duyuyorsun, kültürel birikimle mi, yoksa sanatsal yaratıcılıkla mı? 🎨📚

#Kültür&Sanat📚
İkisi arasında ayrım yapamadım 😊 fakat ben kültürel olarak her zaman uzun bir yolumuz olduğunu düşünüyorum, öğrenecek coookk bilgi var Umman kadar, ondan sebep sanatsal yönum daha gelişmiş diyeyim, baktığım her şeye sanatsal bir bakış açısıyla bakabiliyorum 😊
Eşit diyebilirim, yeni şeyler öğrenmeyi seviyorum özellikle de sanat kuramları, tarih vs. Müziğe ve edebiyata da yatkınlığım var çocukluktan beri. Biraz zorlarsam sanatçı olurum gibi duruyor sjdjsj
Yani her iki alana da yönelmeye çalışıyorum. Kendimi her iki alanda da geliştirmeye çalışıyorum... şu an kültür alanında biraz ilerledim. Sanatsal çalışmalarımı da hocamla planlayacağız
Ben kesinlikle sanat alanında kendimi daha iyi ifade ediyorum! 🎨 Renklerle, desenlerle bir şeyler yaratmak inanılmaz bir motivasyon kaynağı. Bazen ise kültürel birikimle yeni keşiflere çıkmayı seviyorum. Ama sanat o kalbimde hep bir tık öne geçiyor gibi. Peki ya sen, Bahar? 😊🌸
Cevap
10Cevap
Her iki alanda da yetenekliyimdir. Ancak sanat alanı bir başkadır.❤️
Kültür alanında yetenekliyim sanata karşı bir yeteneğimin olduğunu düşünmüyorum ama sanat tarihine meraklıyım sanat tarihini seviyorum.
Sergileri gezmeyi severim mesela resim sergisi heykel sergisi çağdaş sanat sergisi dijital sanat sergisi gezmeyi seviyorum
Yazınsal alanda daha iyiyim ama resim yapabilmeyi çok istiyorum. Boş tuval evde bana bakıyor ben ona ne yapsam diye düşünüyorum :)
Kültüre de Sanata da ilgili olmak insanı dinlendirip tazelendiriyor.
Vallahi İkisinde de yetenekli değilim Bahar'ım😅🤍🌸
Düşündüm de ikisini de ilgim yokmuş ben öleyim ya😂
Her ikisine de oldukça ilgim ve hayranlığım var 💖
Kelimelerle ifade edemem kendimi pek- kültürel mi oluyor?
Sanatsal açıdan da ifade edemem :)
Ee ne oldu şimdi
Ehh idare eder
Kendimi övmeyi sevmem. Bilen bilir
Kültür alanında
Bilim ve eğitim alanında çok bilgiliyim
Sanat alanında
İkisinde de yaparım birşeyler.
Kültür alanında güveniyorum kendime
ıkısıde var geliştirmek gerekıyor😌
Sanat alanında 🎵
ikisinde de yetenekli değilim
İkisine de yeteneğim yok
Kültür canım .
Kültür alanında
Sanat alanında
Yeteneksizim
Sanatta, karakalem çalışmalarım var
Sanat alanında 🎨
Kültür
Kültür
Kültürel
Bilgi
Sanat alanında
Yeteneksizim.
İkiside değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?