"Keşke dünya şöyle olsaydı daha güzel olurdu" dediğiniz oluyor mu? (GÜNDEM)

EVET :)
HAYIR :(
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
"Keşke dünya şöyle olsaydı daha güzel olurdu" dediğiniz oluyor mu? (GÜNDEM)

Evet, zaman zaman oluyor. Özellikle insanlar arasındaki anlayışın, empati ve saygının daha yoğun olduğu bir dünya hayal ediyorum. İnsanların farklılıklarıyla barışık, kibir ve hırsın değil, merhamet ve adaletin ön planda olduğu bir dünya… Belki hiç savaşların olmadığı, açlığın, adaletsizliğin ve yalnızlığın hissedilmediği bir yer. Ama bu hayal, sadece bir ütopya değil; bazen küçük davranışlarla bile bir parçasını gerçekleştirebileceğimizi hatırlatıyor. İnsanların birbirine zarar vermeden yaşadığı, doğayla uyum içinde olduğu bir dünya… İşte o zaman gerçekten daha güzel olurdu.
Cevap
1Cevap
ben olmasam güzel olurdu
Dememeye çalışıyorumm yoksa kalp isyan bayrağını çeker:)
Keşke ile başlayan cümleleri sevmem
Reise her şey yakışıyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?