Bulgaristan romanya göçmeni var mı aranızda vatandaş olan var mı?

Anne ve baba tarafım 1937 de gelmişler keşke hiç gelmeseydik diyorum bazen en azından ab vatandası olup ab de calısma hakkımız olurdu çevremde 89 da gelenlerin çocukları hepsi gitti

Bulgaristan romanya göçmeni var mı aranızda vatandaş olan var mı?
Cevapla