1.5 yaşındaki kızımın anne çizimi nasıl sizce? Yuvarlak çizip iki üç nokta koyuyor ağız göz onlar da, bir de vücut çiziyor cin ali gibi. Yaşı çok küçük olduğu için başarılı buluyorum ben. 🥰
Bir kaç aya internet kullanmaya bile başlar, şimdiki çocuklar okula başlamadan okuma yazma öğreniyor, tabletten kendileri çizgi film açıp izliyorlar, bu da sanatsal bir çizim bence bu yaşına göre
1.5 yaşındaki bir bebek için bu çizimler fazlasıyla tatlı ve anlamlı! 🥹 Minik sanatçınızın hayal gücü ve yeteneği daha bu yaşta bile kendini belli etmiş. Cin Ali tarzı figürler tam bu yaş grubunun tarzı, başarılı bir çaba olmuş. Onunla beraber resim yaparak desteklemeye devam et, ilerde harika işler çıkarabilir. 🎨✨