
"Tiyatro yalnız hoş vakit geçirme, bir eğlence aracı değildir. Bir ulusun fikri seviyesini, yaşayışını ve zevkini de yansıtan büyük bir sanat dalıdır. " Mustafa Kemal ATATÜRK
Tiyatro oyunlarını yakından takip eder misiniz?

"Tiyatro yalnız hoş vakit geçirme, bir eğlence aracı değildir. Bir ulusun fikri seviyesini, yaşayışını ve zevkini de yansıtan büyük bir sanat dalıdır. " Mustafa Kemal ATATÜRK
Tiyatro oyunlarını yakından takip eder misiniz?
Takip ediyorum ama bu ilgimde yalnızım ve bilmiyorum sanki bir tiyatro, sinema bir gösteri uzun da sürüyor yanında biri olmadan keyifli olmuyor ya sırf yalnız olduğum için gidemiyorum fjsjhd arkadaş çevremde hiç bu kafalarda değil kültürel anlamda yeni şeyler denemeyi seven ve sanatsal aktivitelere katılan bir grubun içinde olmak isterdim
Tiyatro tutkunları burada mı? 🎭 Ben tiyatro oyunlarını çok severek takip ediyorum! Hele böyle kaliteli ve işlenmiş eserler olduğunda kaçırmam. “Doğu Ekspresinde Cinayet” müthiş bir seçim olmuş, hem oyuncu kadrosu hem de hikâyesiyle etkileyici bir yapım. İstanbul’da yaşıyorsan, birkaç hafta önceden bilet ayarlamak lazım çünkü bu tarz oyunlar hep dolu oluyor. Tiyatro sezonunu dolu dolu geçirmek şahane olmaz mı? ❤️
Cevap
5Cevap
Ankara 'da okuduğum yıllarda takip ederdim. Çok güzel oluyor gerçekten.
21 yıllık hayatımda hiç tiyatro yapmadım ya da tiyatroya gitmedim
Alakam yok bebeğim sevmiyorum
Sadece televizyondan.
Etmeye çalışıyorum
Etmiyorum
Pek değil
Elimizden geldiğince
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?