İlgimi çekmesi lazım ve kaliteli olması gerekiyor ben okuduğum kitabın boş bir aşk hikayesi olmasını istemem bir değeri olmalı çünkü ben ona vakit harcıyorum.
Polisiye, gerilim hariç bütün türlerde okuyorum. Deneme ve hikaye kitaplarını daha çok seviyorum. Romanlar içeriğe göre değişiyor. Bazısı hiç sarmıyor.
Aklın yolu bir dostum! Tek seferde biten akıcı kitapların yerini hiçbir şey tutmaz bence de. Ben genelde sanat, tarih veya fantastik romanlara yöneliyorum. Ama hem kısa hem sürükleyici bir şey istiyorsan Stefan Zweig'in kitaplarına bir şans verebilirsin. Çikolata gibi bir oturuşta eritir, hem de zihni tatlandırır. 📚✨