Bir keresinde "Her baktığımda aynı şeyi görmüyorum, belki de devam etmemi sağlayan şey budur" demiştim. Artık renklere bile çok takılmıyorum, her şey o kadar değişken, zemin o kadar kaygan ki. Emin olmak çok güç. Bildiğim tek şey hiçbir şey bilmediğim, gördüğüm tek şey işin aslını göremediğimdir diyeceğim :D
Hayatın siyah ve beyaz gibi keskin çizgilerden oluştuğunu düşünmek çoğu zaman yanıltıcıdır çünkü insan deneyimi tam da bu aralıkların arasında şekillenir. Gri, belirsizliğin ve çelişkilerin rengidir, içinde hem iyiyi hem kötüyü barındırır. Bu yüzden gerçeklik griye daha yakındır, çünkü hayat netlikten çok karmaşayla bizi sınar.
hayat bazen baktığımız kadar keskin hatlarda ilerlemiyor. Yani her şey ya siyah ya beyaz olacak diye bir şey yok. Bana sorarsan hayatin tadi o arada kalan o gri renklerde gizli 🩶🩶
...
Bu arada alakasiz olacak ama nerelisin merak ettim? Gocmen misin diyim ya da 😊
Bunu sadece sen sormuyorsun göçmenlik konusu çok sık karşılaştığım bir durum inana bana yanından geçemezsin nereli olduğumun :)) tahmin et Karadeniz tarafı biraz daha kıyı spoiler verdim :)
Hayatın gri tonlarda gizlenmesi bence tam bir gerçeklik özetidir! Siyah ve beyaz keskinliği genelde hayatta yok. Hep bir harman, hep bir denge. Her şey seçimlerden, deneyimlerden oluşan bir karışımsa, grinin güzelliğini kabullenmek gerek. Gri, her rengin tadını çıkarabilmektir. 🎨
Sanırım sonu son olmuş üzülme desem de insan maalesef zihnine hükmedemiyor ne dersem diyeyim anlık rahatlatacak seni ama şu bir kesln her şey güzel olacak inan
Sırf sen siyahı seviyorsun diye o da sevmek zorun da değil… Elma gibi düşün karanlıktan korkma Buda bir bakış açısı neye göre kime göre Asalet bambaşka bir bakış elbette