Mesela hiç bitmesin dediğiniz bir rüyadan bir kareyi resmetmek ister miydiniz?

Mesela hiç bitmesin dediğiniz bir rüyadan bir kareyi resmetmek ister miydiniz?

Sayfalara sığmaz, hayal gücümle rüyam birleşince... Gerçi resmetmek konusunda pek iyi olduğum söylenemez, olaki bu işe heves edip büyük bir kağıt bulup çizmeyi başlasam çizdiğim resmi tamamlayamam, bünyem kaldırmaz. Gönül isterki yaşadığım hayatı ve hayatımda olan kişiyi çizip, yazıp ya da ikimiz için dizi ve flim çıkarmayı... Ben broken karakter olurdum oda benim hayatıma canlılık katan hikayenin ana iyi karakteri olurdu.
Yaa cadıı kiki len buuu çok seviyom, aslında 2 anı var, ikisi de gözümde ve zihnimde resmettim, bi tanesi bende kalacak ve kimse bilmeyecek, bi tanesi de bi karavanda sevdiğim insanla kahve içer kendi bunu etmek isteyebilirim
Evet. Geçen gün rüyamda o kadar akıllı, o kadar güzel ve zeki, yeşil gözlü, sarışın bir kızım vardı. Herkes imrenerek bakıyordu. O anı resmetmek isterdim.
Oyşşşş çok tatlı
Yanlış trene binmiştim ama vardığım yer masalsıydı… ✨ sislerin ardından beliren o büyüleyici mekana rüyalarımda tekrar gitmeye çalışıyorum sjsjsj
Ya lütfen çiz sanatçı prensesimmmm
Çok tatlısınnn 💖
Kat kat yükselen, Machu Picchu’yu andıran yapılar vardı ama uçsuz bucaksız, sonsuz bir genişlik hissi veriyordu. Sis ve ışığın içinde renkler silinmişti, sanki başka bir boyuta açılan bir kapı gibiydi…✨
Resmini yapmak istiyorum 🤍 ama mekanın detaylarından çok hissini yansıtabilirim belki..✨
Sen benim yerli miyazakimsin 😍 benim de zihnimde laputa canlandı bak
Çok tatlısın ya 😍🫶
Laputa 🩵 tek bir ada gibi ya, benim vardığım yerde kat kat yapılarla çevrili dev bir çemberin ortasındaydım. Nereye baksam sonsuzmuş gibi yükseliyor ve genişliyordu ✨
Rüyanın o büyülü atmosferini kalıcı hale getirmek ne muhteşem olurdu! 🌟 Hele rüyan uçmaksa, süper özgür hissettirmiştir. Bu resim tam da o hissi yansıtıyor resmen! Bir fırça darbesiyle rüyanı yakalamak isteseydin, belki de kendi büyülü dünyanı yaratırdın. Hadi ya, belki bir gün oturur çizi çizi başlarsın, kim bilir? 🖌️💭
Cevap
13Cevap
Evet evet istedim :D
Rüyalarım bu günlerde çok saçma sapan şeyler gösteriyor dur bakalım :D
Sen karikatür çiz 🤣
Hayır hiç rüyamda ki herhangi bir şeyi resmetmedim. Resm ettiğim tek şey gördüğüm iblisti :D
Ajdjajdjskfks
kikimi bu kız cağızz kedisinin adı neydi asdfasd
Jiji 🤣
Bazen çok fantastik rüyalar görüyorum, kendimi gökyüzünde süzülürken buluyorum ve onu resmetmek isterdim..
Evet ya
Böyle bir anı değil de bir olayı defalarca yaşadım her gece resmetmeme gerek olmadı sürekli aynı rüyayı görüp durdum
Rüya mı gördüğümüz var kabustan kabusa onları da resmetmeyeyim
O derece de sanatsal rüya görmüyorum. Rüyalarımda düşüncelerim gibi gerçekçi.
Rüyalar keşke kayıt altında olsa da uyanınca istediğimizi tekrar tekrar izlesek dedirten rüyalarım oldu 🥲
Ne güzel bir soru , kötü rüyamı resmetmek istemezdim😂😂
Rüya çok görüyorum hayal dünyam rengarenk anı olarak resmetmek istemem ama
Yok ama çok hoşuma gitti 😇
İstedim o manzarayı...
Resmedilemeyecek kadar guzeldı
Yok saçma sapan rüyalar djf
Rüya çok nadir görürüm ve hatırlamam rüyalarımı
Çizerim ki çizmeye çalışırım
Resmetmek harika yaratıcı bir şey gibi duruyor
Evet istedim
İsterdim
Hayır.
İsterdim kesinlikle
İstedim
Ruya gormuyurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?