Bu yeni nesil sahte bilimlerden ve altı boş inanışlardan bıktım?

Din mevzusu değil. İnsanın inandığı din beni bağlamaz. Ancak bu astrolojidir, yok "manifestlemek"tir, "enerji"dir bıktım duymaktan. Ailemde, çevremde bu insanları görmek istemiyorum. Hadi sadece kendisi inansa neyse. "Gel senin de falına bakalım.", "Senin burcun şu ve sen şöyle bir insansın.", "Kötü enerji yayma.", "Kötü şeyleri manifestleme."...

Ya artık kusasım geliyor. Senin ses tellerini titreştirerek kurduğun iki kelime, koskoca uzayda sekip sana mı dönecek? Elinle seçtiğin, fabrikadan çıkma bir kart senin geleceğini mi söyleyecek? 8 milyar insanı sadece 12 burca göre mi sınıflandıracağız? Ha bir de yükselen olayı var. O daha da saçma.

Bir ara masanın altında amele gibi üzüm yiyorlardı. Şimdi de uydurmuşlar bir kelime, yok "manifestleyelim", "şu çocuğu manifestledim", "şu bölümü manifestledim" zattiri zutturi...

Ya bir de bunların çoğu "ben Müslümanım" diyor. Yargılamak bana düşmez ama o kitapları okumadıkları çok belli. Yeri geldiğinde bana laf atarlar ben inanmıyorum diye, sonra da dolandırıcıların yazdığı bomboş kitapları alır, din dışı olan her şeye inanırlar. Bazıları gerçekten iki yüzlü.

Bu yeni nesil sahte bilimlerden ve altı boş inanışlardan bıktım?
Cevapla