Din mevzusu değil. İnsanın inandığı din beni bağlamaz. Ancak bu astrolojidir, yok "manifestlemek"tir, "enerji"dir bıktım duymaktan. Ailemde, çevremde bu insanları görmek istemiyorum. Hadi sadece kendisi inansa neyse. "Gel senin de falına bakalım.", "Senin burcun şu ve sen şöyle bir insansın.", "Kötü enerji yayma.", "Kötü şeyleri manifestleme."...
Ya artık kusasım geliyor. Senin ses tellerini titreştirerek kurduğun iki kelime, koskoca uzayda sekip sana mı dönecek? Elinle seçtiğin, fabrikadan çıkma bir kart senin geleceğini mi söyleyecek? 8 milyar insanı sadece 12 burca göre mi sınıflandıracağız? Ha bir de yükselen olayı var. O daha da saçma.
Bir ara masanın altında amele gibi üzüm yiyorlardı. Şimdi de uydurmuşlar bir kelime, yok "manifestleyelim", "şu çocuğu manifestledim", "şu bölümü manifestledim" zattiri zutturi...
Ya bir de bunların çoğu "ben Müslümanım" diyor. Yargılamak bana düşmez ama o kitapları okumadıkları çok belli. Yeri geldiğinde bana laf atarlar ben inanmıyorum diye, sonra da dolandırıcıların yazdığı bomboş kitapları alır, din dışı olan her şeye inanırlar. Bazıları gerçekten iki yüzlü.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer