
Havaların serinlediği, yaprakların sarardığı, yağmurların da hafiften başladığı bu dönemde sizi en çok heyecanlandıran şey ne? Klasik olacak belki ama ben şu yağmurlu havalarda kitap okuma olayına hastayım. 📔🍵 Hayatı romantize etmek lazım biraz. 🍂

Havaların serinlediği, yaprakların sarardığı, yağmurların da hafiften başladığı bu dönemde sizi en çok heyecanlandıran şey ne? Klasik olacak belki ama ben şu yağmurlu havalarda kitap okuma olayına hastayım. 📔🍵 Hayatı romantize etmek lazım biraz. 🍂
Merhaba! Ben dün gece sabaha karşı uyandım aşırı bir yağmur ve rüzgar vardı ben normalde pencereye bakarak uyuyorum neyse uyandım arkama baktım pencere var dedim herhalde yanlış tarafa yattım neyse karşıya baktım pencere dedim deliriyorum ne oluyor diye bakırdım odadakilerde uyandı meğerse dışarı aydınlık yansıyormuş içeri doğru hem komik bir anı hemde rezillik ama öyle günlerde pencereden dışarı bakarak uyumayı çok seviyorum huzur veriyor.
Yağmurlu bir sonbahar gününde en çok kitap okumak ya da sıcak bir içecek eşliğinde pencere kenarında dışarıyı izlemek isterim, bazen de yağmurun sesiyle yürüyüş yapmak insanı rahatlatır ve düşüncelere daldırır, böyle anlarda zaman sanki yavaşlar ve küçük detayları fark etmek kolaylaşır kardeşim.
ablam ya da aileden biri olursa film izlenir ya da komedili bir şey
Mantı ve onun tarzı ve ya balık yemekleri yemek
yine vakit olursa evde dışarıda yağmur yağarken yağmuru tavuklarla ağaçlarla birlikte izlemek ve şükretmek miss eksi kitapları ve defterleri okumak
Cevap
15Cevap
şu an yapacak pek bir şey yok. film dizi izler şarkı dinlerim muhtemelen
en temiziii
Mesela son baharın o romantik rengarenk manzaralarını izlemek ve meditasyon yapmak olabilir ❤️
kesinlikle katılıyorum 😍
Korku gerilim filmi izlemek 💻ardından sıcak çikolata, battaniye, patlamış mısır üçlemesi. 🤏🌷
Bahçeye gidip semaveri yakıp çay demleyip isterdim
Yürürüm, uzun uzun. Havası, kokusu çok hoşuma gider. İçimi ferahlatır, daha net düşünmemi sağlar.
Kitap okumak film izlemek ve yağmurun yağdığını izlerken kahve içmek bunları yapmayı severim...
Kahve kitap ya da sıcak çikolata. Ya da hepsi birlikte.
Yaprakların çıtırtısı, bulutların göz yaşı ve yere çöken hüzün dalgası... Bunlar beni huzurla dolduruyor
şu an yağmur yağsın diye bekliyorum. Çıkıp yürüycem ıslanarak...
Battaniyeyi üstüne örtüp sıcak çikolatamı içerken örgü örmek isterim
Evde oturup film dizi kahve keyfi yapmak güzel olurdu
Battaniyeyi kafama kadar çekip yaprak dökümü izlemek istiyorum
Kahvemi içip yağmuru seyretmek, kaşmir battaniyeme sarılıp.
Bence bu havada romantik bi sömine karsısında ligbidolu manitayla ooo
Uyumak güzel oluyor
Kahve içip kitap okumak
Yağmuru izleyerek kahve yudumlamak
Ali rıza yatısı felcsiz olanı mğmkğnse
evde oturup film izlemek
bu görüntü ne kadar güzel😍
Kitap okumak.❤️ kahvem, battaniyem ve kitabım…
pencereleri açık bırakıp yağmurun sesini dinleyip ders çalışmak
Evde yatıp uyumak en mantıklısı
Dışarda yürümek
Daha adana'da yamur yok
Meditasyon
Uyumak
Sıcak battaniyenin altında uyumak isterdim
Uyumak
Sekss
Sevdiğim kızla güzel bi seks harika olurdu
Uyumak :)
müzik dinlemek
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?