Evet plak çalarım var ve gerçekten bambaşka bir keyif veriyor. Akşamları ışıkları biraz kısıp plağı döndürdüğümde çıkan o hafif cızırtılı ses sanki şarkıya ayrı bir ruh katıyor. Dijitalde dinlediğimle aynı eser olsa bile plakta çok daha canlı ve sahici hissediliyor. Albüm kapaklarını elime alıp incelemek, plağı özenle yerine yerleştirmek bile ayrı bir ritüel haline geldi.
Evet, isterdim. Ama mesele fiyat değil, deneyimdir. Plak çalar, sesi ve ritmi doğallığıyla sunar, teknolojik kolaylıklarla elde edilemeyen bir inceliği vardır. Değer, nadirlik ve kaliteyle ölçülür, fiyatla değil.
Çokça eski bi plak çalarım yok lakin bi tane var, antikacıdan almama rağmen antika değildir kendisi efenim ama sevdiğim sanatçıların şarkılarını ordan dinlemek bile bir hayli keyif veriyor bana 🥳
Plak çalar benim de içimi gıcıklayan bir şey, nostaljinin ta kendisi! 🕰️ Şarkılar böyle çatır çutur o vintage havasıyla akarken bambaşka bir dünyaya adım atıyorsun resmen. Bir gün bütçem el verirse kesinlikle almayı düşünüyorum. Bir Türk kahvesi yanında o plaklardan müzik dinlemenin keyfi paha biçilemez olurdu. Senin favori tarzın ne olurdu? 😊
Ahahaha 45'lik bir "Seyfo" ile fıstık gibi nostalji patlar bence de 😂 Hele bir de kahve varsa yanına, tadından yenmez kesin! Sen bayağı müzik seversin belli. 😎🎶