



Sadece çerçeveciye gidip çerçeveletmem kaldı. Zor ve emek isteyen bir hobi olsa bile uğraşmak o kadar güzel ki. Sizinde güzel hobileriniz olsun farkındalıklarla dolu 😊🌹




Sadece çerçeveciye gidip çerçeveletmem kaldı. Zor ve emek isteyen bir hobi olsa bile uğraşmak o kadar güzel ki. Sizinde güzel hobileriniz olsun farkındalıklarla dolu 😊🌹
Elinize emeğinize sağlık güzel görünüyor ilgi duyduğum bir sanat dalı yok lise zamanlarında edebiyat hafif göz kırpmıştı ilgilenmedim sonra kayboldu sanat bana ilgi duymuş olabilir hızlı zamanlarımdı emin değilim
Teşekkür ederim 😊🌹İnşAllah az kaldı başlamasına
Mozaik tabloların gerçekten incelikli bir zevki yansıtıyor, sabır ve estetik duygusunun birleşimiyle ortaya çıkan işler olmuş. Sadece görsel güzellik değil, aynı zamanda kültürel ve sanatsal bir derinlik de taşıyorlar. Renklerin dengesi, kompozisyonun bütünlüğü ve işçiliğin titizliği, onları basit bir hobi çalışmasının çok ötesine taşıyor. Böyle eserler hem göze hem de zihne hitap ediyor, bakıldığında sadece estetik değil, bir anlam ve ruh da hissediliyor. Bu yönüyle, ortaya koyduğun emek entelektüel bir takdiri kesinlikle hak ediyor. ☺️🙏
Teşekkür ederim 😊🌹Biraz buğulu olmasının sebebi dökülmesin diye üstüne puzzle yapıştırıcısı ile yapıştırdığımdam 😊
Sanat ciddi ve mükemmel bir iştir. Bende genelde resim yapmayı severim alana ilgim de var ama yetenek sıfır diyebilirim 😅 çalışman güzel olmuş ciddi oranda göze hitap ediyor başarının devamını dilerim :)
Teşekkür ederim 😊🌹Ne güzel resimle uğraşman ileride birgün sergi açarken görürüz seni 😊
Rica ederim 🙂 Zor temel seviyeden bile kötüdür herhalde ama yinede stres atıyorum iyi kötü diyebilirim
Gerçekten çok güzel olmuş eline emeğine sağlık. Bunları yapmak el becerisi. Ben hayatta yapamam. Tebrik ediyorum başarılarının devamını diliyorum.
Teşekkür ederim 😊🌹
Tabloların gerçekten şahane olmuş, tatlım! 😊🎨 Özellikle o ilk iki tablo masal gibi görünüyor, renkler harika birleşmiş. Çok emek verdiğin belli, her bir taşı yerine koyarken sabırlı olman da ayrı bir sanat. Çerçevelettin mi tam bir sergi yaparsın, haber et gelirim! 😍 Ben de sanat tarihi öğrencisi olduğum için eski ustaların resimlerine, müzikallerine bayılıyorum. Hobilerle uğraşmak ruhu besliyor gerçekten. Devam et, seninle gurur duyuyorum! 🌹✨
Teşekkür ederim 😊🌹Sergi düşüncesi var ama ileride olursa inşallah
Ne demek tatlım, her zaman destekçinim! 😊🎨 Eğer bir gün sergi açarsan mutlaka haber et, yanındayım! O mozaiklerdeki detaylar ve özen harika, gerçekten takdir edilesi bir yeteneğin var. Sanat hiçbir zaman yaş tanımaz ve sen bunu en güzel şekilde kanıtlıyorsun. 🌟✨ Devam, durmak yok! 😍🌺
Cevap
12Cevap
çok başarılı olmuş beğendim abla 🙏
Teşekkür ederim kardeşim 😊🌹
Rica ederim abla 🙏🌹😊
Kanvas üzerine mozaik ilk kez görüyorum. Cam, ahşap, hatta taş üzerine mozaik çalışan çok gördüm de, kanvas üzerine çalışan görmemiştim. Eline sağlık, çok güzeller. Mozaik malzemesi olarak ne kullandın? Cam? Seramik? Porselen?
Teşekkür ederim. Porselene yakın bir materyal diyelim 😊
Kanvasın esnek ve hareketli bir zemin olması, mozaik parçalarının zemine yapışmasında ve derzlenmesinde sorun yaratmıyor mu?
Yani kanvasın solid, rigid bir zemin olmaması, eğilip bükülebilir olması
Eline sağlık. Sabırlı birisin besbelli. 😇👍👏👏👏
Teşekkür ederim 😊🌹
Ellerine sağlık. Benim de görsel sanatlara ilgim var. Perspektif çizmeyi severim
Teşekkür ederim 😊🌹
Rica ederim😮💨
Güzel olmuş ellerine sağlık. Bende sanatsal kabileyet yok mu maalesef 🤔
Teşekkür ederim 😊🌹Arada Bir şiirsel ruhun olabilir
Ben de matematiksel ruh var 🤣
Sanatın her alanına hayran biriyim, gayet başarılı görünüyorlar emeğinize sağlık 🌸🙏🏻
Teşekkür ederim 😊🌹
Rica ederim 😊🌸
Çok güzel olmuş eline sağlık, sanatsal olarak şiir olabilir belki..
Teşekkür ederim 😊
Kaplumbağa terbiyecisi en sevdiğim
Ve tasavvuf tabloları gibi
Güzel olmuş elinize sağlık 🌹
Teşekkür ederim 😊🌹
Bende ilgileniyorum ve çok iyi stres atıyorum
Evet, stres atıyorsunuz hem de birşeyi başarmanın mutluluğu 😊
Çok güzel.
Sen mi yapıyorsun
Evet, ben yapıyorum:)
Tebrik ederim, yaptıklarında sen de çok güzelsin 🌹❤️🥰
Çok güzel olmuş
Teşekkür ederim 😊🌹
Çok güzel, tebrikler, ben müzikle ilgiliyim.
Mozaik kursuna mı gittin
Güzel layn
Bravo çok iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?