İlk gençlik çağlarımdan itibaren teoloji ve metafizige ilgi duydum. Bu işle alakadar olan hacı hocadan tut enerjistlere kadar gittim. 7 sene önce İzmir'de bir kişiyi bulunca bakış açım değişti. Bu kişi bir dine inanmamakla beraber evrenin enerjiden oluştuğunu ve ruhun reenkarnasyon geçirerek devam ettiğini savunuyordu. Bedenlenmeyi bekleyen ruhlar ile türlü celseler yapıyordu. Ailemden henüz reenkarne aşamasına geçmemis bir ruhu hologram şeklinde bana gösterdi. Telepati yoluyla sorularıma aracisiz cevap almıştım. Bunlar kimsenin bilemeyeceği şeylerdi. Kısacası kendini bir boyut kapısı olarak kullanan biriydi. Zaman zaman kendim de benzer yöntemleri denerim
Cin huddam bilmem ne diyenlerden bir tane gerçek adam görmedim
SSizinde böyle tecrübeleriniz oldu mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer