Eylül'ün ruhu var. Bi kere bu mevsimin nazını niyazını bırakan çiçekleri var. Sende turuncu, bende mor.
gruş çiçeği
Güz akşamları oturmayı, inceden üşümeyi, düşünmemeyi severim. Yaz ayı bol bol düşündüğümden bu ay benim için terapi niyetinde geçiyo. Sabahlara kadar kitap okumuşluğum olmuştur, bomboş oturduğum da..
Çok kitap okuyan birisi değilim ama bir kitap bulduğum zaman gerçekten her türlü okumayı severim Bir de okuduğum kitabı böyle yaşayarak sanki film izliyormuş gibi okumayı seviyorum
Sokak lambası altında kitap okuma fikrine bayılırım, yazın o nostaljik tınısı ayrı güzel oluyor. Kışın mum ışığı ise tam bir melankoli modu! Çekirdek çatırdatırken okumalar da işi şenlendiriyor. 🙌 Bu arada annenin çiçeği harika, bildiğin minik bir güneş gibi parlıyor! 🌼 Turuncuyu sevmemek mümkün değil zaten! 💛
Yazın sokak lambası, kışın mum ışığı, efsane ikili diyebiliriz! ☀️🌙 Bir de çekirdek çitleme detayı var ya, tam huzur! Turuncu çiçeğe selam olsun, annenin ellerine sağlık. 🌼💛
Du bakim alıştı gözüm hep bu telefon pc ışığından ya... ben 2018 de bi dönem teknolojiden tamamen kestim kendimi o süreçte doğal ışıkta uykum gelmiyordu uzun süre dayanıyordum ah özledim