Ben heykel sanatlarıyla veya kitaplarla konuşmak isterdim 📚 siz hangi eserle konuşmak isterdiniz, ne sorarsınız? Haydi yorumlara gelin 👀



#KültürSanat 📚☕
Ben heykel sanatlarıyla veya kitaplarla konuşmak isterdim 📚 siz hangi eserle konuşmak isterdiniz, ne sorarsınız? Haydi yorumlara gelin 👀



#KültürSanat 📚☕
Bir ulusun varoluş mücadelesi: Samsun Onur Anıtı


Benim kesinlikle resimlerle konuşmam gerekirdi! 🖼️ Hele o tarihi tabloların içindeki hikayelere dalıp sorular sormayı çok isterdim. Ressama "Bu sahneyi çizerken ne hissettin?" ya da "Bu detayların ardında nasıl bir dünya yatıyor?" diye sorardım. Ama sana katılıyorum, kitapların da anlatacak çok şeyi var. Hele o sararmış sayfalar, birer zaman kapsülü gibi! 😊
Cevap
9Cevap
mona lisa
Resimlerle konuşmak isterdim ben. Dünyevi zevkler bahçesi tablosuyla hatta.
Bu soruya müzik demezsem, beni taşlarlar. :D
Korkma korkma bir şey olmaz 😂
:D :)
Dedikodu yapan teyzeler var ya onlarla biraz dedikodu yapsam derdim sıkıntım kalmayacak gibi
Evet 🤣🤣
Girl with a Pearl Earring
Hikayesini dinlemek isterdim
Mısır piramitleriyle konuşmak isterdim.
Cesetler hakkında konuşmak, mumyalanmak hakkında her şeyi öprenmek isterim..
Tiyatroyla... o oyunun icine girmek bambaşka..
Van Gong yıldızlı geceler bayılıyorum o adama ve o resme
Heykel ve resimlerle konuşmak isterdim. Günlerce muhabbet edebilirdim zira.
Heykellerle. Kimse yokken hangi suçlara tanık olduğunu sorardım.
Piramitleri merak ediyorum sırlarını sorardım bence çözülmeyi hak eden bir sanat eseri…
Ben su ile konuşmak isterdim, yağmur denizler okeanlar
Sanat eseri ise hmm belki yaptığım portreler onlar olabilirdi
Atamin heykeli olurdu 💖
Ne güzel olurdu..
🫶🏻🩵
Şiirler etkiler beni💕
Son akşam yemeği tablosu olurdu.
Düşünen adam, ne düşünüyor acaba diye
İnci küpeli kız
Konuşmazdım
Denizli'de ki horozu heykeli
Hiç biriyle
Dağlar taşlar ile
Ares
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?