Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında? Sizce ne kadar doğru?

İnsanlar sana sadık kalmaz, senin onlara lazım oluşuna sadık kalır. Artık işe yaradığın an bir zamanlar önemli olduğunu unutur giderler. İnsan : nankördür, kaypaktır, yalancıdır ve korkaktır. Bu gerçeği kabullen ama acılaşmak için değil daha bilge ve güçlü olmak için. İhtiyac duyulan ol ! Asla ihtiyaç duyan değil. Hem sevilip hem korkulmak mümkün değilse. Sevilmekten ise korkulmak daha iyidir. Çünkü güç oyununda saygı her zaman sevgiden her zaman daha uzun sürer. Değerli ol ama asla zayıf olma. Ne zaman ve nasıl kullanılacağını sen belirle. Bilge kişi sadakat talep etmez sonuç talep eder. Kendini vazgeçilmez yap. Ama asla yerine konulabilir olma. Şunu unutma ; başkalarına bel bağlayanlar savunmasız kalır... Kendi kendine yetenler ise kaderini kontrol eder. Kontrol de kal faydalı ol ve asla unutma. Eğer asla ihtiyaç duyulmazsan unutulursun. Güç ihanete uğramadan önce ona hazırlık yapanların elindedir.
Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında? Sizce ne kadar doğru?
Güncellemeler
9 ay
...
Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında? Sizce ne kadar doğru?
Cevapla