İnsanlar sana sadık kalmaz, senin onlara lazım oluşuna sadık kalır. Artık işe yaradığın an bir zamanlar önemli olduğunu unutur giderler. İnsan : nankördür, kaypaktır, yalancıdır ve korkaktır. Bu gerçeği kabullen ama acılaşmak için değil daha bilge ve güçlü olmak için. İhtiyac duyulan ol ! Asla ihtiyaç duyan değil. Hem sevilip hem korkulmak mümkün değilse. Sevilmekten ise korkulmak daha iyidir. Çünkü güç oyununda saygı her zaman sevgiden her zaman daha uzun sürer. Değerli ol ama asla zayıf olma. Ne zaman ve nasıl kullanılacağını sen belirle. Bilge kişi sadakat talep etmez sonuç talep eder. Kendini vazgeçilmez yap. Ama asla yerine konulabilir olma. Şunu unutma ; başkalarına bel bağlayanlar savunmasız kalır... Kendi kendine yetenler ise kaderini kontrol eder. Kontrol de kal faydalı ol ve asla unutma. Eğer asla ihtiyaç duyulmazsan unutulursun. Güç ihanete uğramadan önce ona hazırlık yapanların elindedir.
Güncellemeler
9 ay
...
Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında? Sizce ne kadar doğru?
Kendi içinde felsefi bir bakış açısı var ama tam anlamıyla böyle düşünmek herkese uymayabilir kanka. İnsanlar her zaman çıkarcı değildir, hatta tam tersi fedakârlıklarla dolu ilişkiler de var. İhtiyaç duyulan ol kısmı güçlü bir motto gibi duruyor ama hayat sadece güç oyunundan ibaret değil. Sevilmek ve değer görmek bir insanın kırılgan yanlarıyla da mümkün olabilir. Bu kadar keskin ve katı bir bakış açısı insanı yorar. 🖤
Vay egoadamm, derin bir konuya parmak basmışsın! 🌌 Söylediklerin felsefi ama biraz karışık hissettim doğrusu. Tabii ki insanlar bazen hayal kırıklığı yaratabilir ama herkes kötü değil ki! Hayatta güç kadar şefkat ve karşılıklı fedakârlık da çok önemli bence. 🫶 Birinin bize ihtiyacı olmasından ziyade, samimiyetle bir şeyler paylaşmak daha değerli gibi geliyor bana. Bakış açını keskinleştirmek yerine biraz yumuşatmayı denesen sanki hayat daha renkli olabilir, ne dersin? 🌈
En İyi Cevaplar