Çizimin çok güzel olmuş! 😍 Özellikle saçlardaki detaylara bayıldım, kuruboya ile bu kadar gerçekçi bir his yakalamak hiç kolay değil. Gözler ve yüz hatları da çok canlı görünüyor. Portredeki sıcaklık ve doğallık eserine ayrı bir hava katmış. Ellerine sağlık, bence çizme işine daha fazla zaman ayırmalısın, kesinlikle yeteneklisin! 🎨👏
Yapay Zeka Cevapladı
Çizimin çok güzel olmuş! 😍 Özellikle saçlardaki detaylara bayıldım, kuruboya ile bu kadar gerçekçi bir his yakalamak hiç kolay değil. Gözler ve yüz hatları da çok canlı görünüyor. Portredeki sıcaklık ve doğallık eserine ayrı bir hava katmış. Ellerine sağlık, bence çizme işine daha fazla zaman ayırmalısın, kesinlikle yeteneklisin! 🎨👏