Uzun zamandan sonra yaptığım bir resim nasıl olmuş?

Merhaba arkadaşlar;

Uzun bir süre sonra kuruboya ile portre çalışması denedim yine. 25x35cm boyutlarındaki çalışmamlı beğeni ve görüşlerinize sunarım…

Bu arada amatörce, hobi olarak resim yapıyorum. Ücret karşılığında falan değil… Dilerseniz sizleri de çizmeyi deneyebilirim…
Uzun zamandan sonra yaptığım bir resim nasıl olmuş?
Uzun zamandan sonra yaptığım bir resim nasıl olmuş?
Cevapla