
selam. platon kendi felsefesine gore kotuluk yapan insanin aslinda kendi icerisinde zaten cezalandirildigini soyluyor. bu durumda ona bi ceza vermek, kotulukle karsilik vermek aslinda toplumdaki duzeni bozuyormus. onun iyilesmesi de arinmasindan geciyormus ve bunun disindaki her sonuc fayda degil daha da zarar dogururmus. buna ragmen kant’in ahlak felsefesinde kotu biri bunu kendi iradesiyle sectigi icin cezayi hak ediyo, sadece bu ceza insanlarin kendilerince tayin ettigi sahsi adalet terazilerinin urunu degil. cezayi hukuk kurallari saglamali ona gore. felsefik boyutunu bi kenara birakinca selena’nin fitnat, asli ve kivilcim’a kotuluk yapmasi aslinda iyilik mi oluyor? bence bu cok sacma. iyilik, karsinda kim olursa olsun iyiliktir ve iyiligi tasimalidir. herhangi biri kotu diye ona kotuluk yapmak bu durumu notrlemez diye dusunuyorum tabi siz buraya kadar okumazsiniz ama okursaniz selena’yla alakali fikrinizi de belirtirseniz seviniriim. kant’i cok hakli buluyorum, iyilere denk gelmeniz dilegiylee 🌸💕✨🧚🏻🌙
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer