Ezan remix yaptığı için yayından kalkan animeyi izlediniz mi?

Konusu kendine tapınacak insanlar aramak olan tanrıları konu alan Norogami animesi aslında eğlenceli bir aksiyon animesidir. Çizimleri ve istediğinde hq kalitede ki görünümleriyle dikkatini çeken animenin konusu aslında dinleri eleştirmekten ziyade insanların tanrıları koyduğu yeri ti ye almaktır. Hangi tanrıya ne kadar çok insan tapınır ve adak verirse o tanrının daha kuvvetli olduğunu konu alan anime döneminde çok rağbet görmüştü. Takii 3. sezonda ezana remix yaptıkları bir bölüm yayınlanana kadar. İnsançlı bir musliman olarak böyle şeyler beni bozmuyor. Tam tersi ezanın normal halini sevmeyenlerin bile sevebileceği değişik bir versiyonu olması çok garip değil. Camii lerde tef ile saçma sapan dualar okumaktan çokta farkı yok bence. Velhasıl kelam bu bölümden sonra yazar ve anime yapımcıları bol bol tehdit aldıktan sonra bir özür yazısı paylaşarak apar topar animeyi yayından kaldırdılar... Sizin bu konuda ki düşünceniz nedir?

Ezan remix yaptığı için yayından kalkan animeyi izlediniz mi?
Cevapla