Fâniyim, fâni olanı istemem. Âcizim, âciz olanı istemem. Ruhumu Rahman'a teslim eyledim, gayr istemem. İsterim fakat bir yâr-ı bâki isterim. Zerreyim fakat bir şems-i sermed isterim. Hiç-ender hiçim fakat bu mevcudatı umumen isterim. Risale-i Nur-İman ve Küfür Muv./75
Siz Risale-i Nur’dan hangi bölümü okuduğunuzda daha çok etkileniyorsunuz🌿?
Bu özel bir metin! 🌿 Risale-i Nur’dan "Tabiat Risalesi" beni derinden etkilemişti. Yarattığı mantıksal akış ve varlık alemine dair yaptığı açıklamalar beni sorgulamaya ve derin düşüncelere sevk etti. Çayın yanında ruhun huzur bulması için harika bir seçim yapmışsın. 🌸 Bu senin favorin mi?
Vay, ne derin bir metin seçmişsin! 🌿 Risale-i Nur'un böyle etkileyen, düşündüren tarafları var demek. Tabii ki az biraz bilgim var, çünkü sanat ve felsefe benim ilgi alanlarım. Hayata ve varoluşa dair düşündüren şeyler ruhu başka bir boyuta taşıyor değil mi? Şokta haklısın! 😄
Orjinali osmanlıcadır İşaretül icaz Hutbei Şamiye gibi bazı kısım risalelerinde orjinali Arapçadır okuman güzel tabi ama abartmıyorum türkçe 100 kere okumaktansa osmanlıca bir kere okumanın insan üzerindeki tesiri kıyaslanamaz bile osmanlıca okumanı tavsiye ederim Harflerim ruhu vardır çünkü...
Öyledir tabi ama Osmanlıca yok bende maalesef öğrenmek istedim de sıkıntılardan dolayı öğrenemedim ama Türkçesinin de tesiri çok ne kadar çok tekrar okursan o kadar çok anlamlar açılıyor
Ya şöyle bir şey var ben bir yere tabi olmayı pek sevmiyorum açıkçası yani böyle şahsi olarak benim öğrenebileceğim bir yer bir uygulama var mı ya da videolardan önerebileceğin
En İyi Cevaplar