Biraz boşluktayım yazmalı mıyım sevmiyorum ama düşünüyorum sürekli?

Çocukla ayrılalı çok oluyor ama özlüyorum. Yazamam ama çünkü pişman olacağımı biliyorum. Yazıyor gibi görünmek istiyorum ama ne zaman çevrimiçi yakalayamıyorum. Taslakta bıraksam yazıyor olarak görünür mü

Biraz boşluktayım yazmalı mıyım sevmiyorum ama düşünüyorum sürekli?
Cevapla