Bence katkısı olur, el alışkanlığı da olur 🖌️ sizce sık resim çizmek katkı sağlar mı? 👀



#KültürSanat📚🖌️
Bence katkısı olur, el alışkanlığı da olur 🖌️ sizce sık resim çizmek katkı sağlar mı? 👀



#KültürSanat📚🖌️
Evet, sık sık çizim yapmak el becerini ve gözlem yeteneğini geliştirir, fikirlerini daha rahat ifade etmeni sağlar ve zamanla resim yeteneğin belirgin şekilde artar
Bence geliştirir ama hatani görüp duzelterek yapmak ya da baska bir sekikde baslamak daha iyi bir calisma olabilir anlatabildim mi demek istediğimi
Kesinlikle, sık sık çizim yapmak resim yeteneğini ciddi anlamda geliştirir! ✏️ El alışkanlığı kazanmak, detaylara daha dikkat edebilmek, perspektif ve oranları daha iyi öğrenmek için pratik şart. Ayrıca yanlış yaptığında fark edip düzeltme yaparak hatalardan da çok şey öğrenirsin. 👩🎨 Görüyorsun, gelişim tamamen denemekle geliyor. Çizdikçe kendindeki gelişimi fark edeceksin, yeteneğin parlayacak! 🌟
Cevap
12Cevap
tekniğini bilmezsen ömrünü boşuna harcarsın en ufak bir leke bile tam yerinde olmalı
Ben karakalem yapardım bir zamanlar deneyerek öğrendim 😅 şimdi yapabilir miyim bilmiyorum 😅
Sürekli dağ resmi çizersen gelişmez, bu tarz sanatlar hayal gücü de gerektirir.
Sok çizmekten ziyade sürekli yeni tekniklerle çizmek ve farklı stilleri denemekte önemli.
Evet. Ben uzun süre ara verdiğim için şimdi yadırgıyorum. Eski çizimlerime bakınca eskiden ne güzel çiziyormuşum diyorum 🥲
Geliştirmeye yardımcı olur
Evet pratikle daha iyi olur
Evet geliştirir
Evet, resim pratik işidir
Geliştirir diye düşünüyorum
Evet baya katkısı olur
Geliştirir ve geliştiriyor da
Katkısı olur diye düşünüyorum
Evet geliştirir
Bence geliştirmez (veya o gen bende eksik).
Hem geliştirir hem el becerin ortaya çıkar.
Bence evet, etkili olur.
Evet başarılar dilerim
Tabi çok hemde🌸
evet
Geliştirir 💫
Mutlaka
Evet geliştirir
Varsa
Tab2
Evet. v
Tabi
El alışkanlığı lazm
Geliştirir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar