Uzaylı gelip ‘Dünya çok sıkıcı, meteora binip gezelim’ dese.. Gider miydin?

Meteor yağmurunun yoğun olduğu şu saatlerde Perseid meteor yağmurunu izliyorsun… Tam dilek tutacakken yanına ışıklar içinde bir uzaylı geliyor.👽‘Dünya çok sıkıcı, gel meteora binip galaksiyi gezelim’🛸 diyor. Mars’ta kahve, Satürn halkalarında selfie, Jüpiter’de tatil…🤪Ama dönüş garantisi yok 😏Ne yapardınız, gider miydiniz yoksa ‘benim burada işlerim var’ mı derdiniz?"😂Ben direk giderim bu arada , zaten onlar benim kankalarim shsjf

Güzel görüntü yakalayanlar yorumlara atsın ayrıca 🙋🏼‍♀️😀
Güzel görüntü yakalayanlar yorumlara atsın ayrıca 🙋🏼‍♀️😀

✨✨✨

Uzaylı gelip ‘Dünya çok sıkıcı, meteora binip gezelim’ dese.. Gider miydin?
Cevapla