Benim genellikle yanında sütlü kahvem olur ya da bir sıcak çikolata 📚☕ sizler kitap okurken bir şeyler içiyor musunuz? 👀 Kitabını alan gelsin kahveler benden ☕😇



Benim genellikle yanında sütlü kahvem olur ya da bir sıcak çikolata 📚☕ sizler kitap okurken bir şeyler içiyor musunuz? 👀 Kitabını alan gelsin kahveler benden ☕😇



Evet seviyorum.. Yazın genellikle soğuk içicekler, kışın da kahve, salep veya sıcak çikolata.
Evet kahve 🙃
Cevap
12Cevap
severiz evet
Kitap okurken hiçbir sey yemem ve içmem hoşuma gitmez
Evet, kitap okurken çay veya kahve içmek okumayı daha keyifli ve rahat hale getiriyor.
Günaydın,
Çay, su
Kahve olabilir aslında
Hayır sevmem
Son yaptığını yırtıp içinde mal içmezsem olmazzzz
Kitap okurken uykum geliyor benim
Evet seviyorum en çok da kahve.
kahve çok iyi gidiyor
Genellikle kupa bardakta çay içerim
bazı okumalar durulmaz yaşanır...
Bazen tatlı yerim bazen de su içerim.
Kahve içerim canım💕
evet
Hayır
Hayır
Çok severim
dikkatim dağılıyor
Kahveeeee
Hiç kitap ojumamki
Evet
kahvesiz olmaz
Evet seviyorum
Hayir sevmem
Kahve
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar