shık shak shok shık shak shok, le le le , le pultile le le le le ultile saki lol oynuyoruz anasını satiyim. Çık git be aklımdan lanet şey...

shık shak shok shık shak shok, le le le , le pultile le le le le ultile saki lol oynuyoruz anasını satiyim. Çık git be aklımdan lanet şey...

Cevap
3Cevap
Zamanla atlatırlar
Shik shak shok 😂
https://youtu.be/KlA-TrQ5Dcw?si=2AkWsK9570tFU8XKShıkacam shokacam ama :D
Tamam tamam sakin ol 😅
Ehehehe
ikinci sanayiden geçerken boyacılar dinliyordu bakışlarımdan sonra kahkaha koparmıştik karşılıklı shshshhs
Karşılıklı oynasaydınız :D
klaksonla eşlik etmek aklıma gelmedi tüh 😅
Ehehehe Kornaya klakson diyen kadın de ne biliyim :D
sanayiye çok gitmekten bunlar hep
Ehehehe tebriklersss
sizin nesil olmaya gerek kalmadan ya el yelil esliginde bi gun geciriyorum biri hafizami silsin ya
Ya el ya lil lililil ya el lili lililili :D Aklıma soktuğun için seni de affetmeyeceğim :D:D
yarin bi kinaya gidicem ve sizin yerinize de oynicam
https://youtu.be/QUBvVTNRp4Q?si=YbnbyeWz0g_yel2I
Gelim bende beraber gobek atarız ajkömfbasjk
olur ahshhas
Ahahha benimde aklımdadır. Olmadık yerde gelir hem de. (Şarkı gene açılmıyor. Acaba asya fonundan seçmesen mi abim 🙈)
Vay anasını ya :D Tarihi eser koydum artık bu da açılmazsa daha da davosa gelmem :D
fjasbfashbjk dmeek ki bende sıkıntı var hahah :D
Küçükken yani 4-5 yaşlarında mezdeke müzikleriyle ortama dansöz olurdum 🤣
Bende ajlskfbashfa
Yaa sjsjjsj
Travma niye olsun ki ben terapi o severek oynarım halen daha hint müzik darduka oryantal mezdeke
Seevmimm. Metalci adam shik shak shok mu söylermiş ayıp :D
Ama aklın seviyyy hemde en güzel parçayı shik shak shok😂
Beynim bu oryantalist ortamı bir an önce terk et :D
Bu kadar kafa çevirmeye gider şimdi 🤣🤭
36 yıllık metalciyim ilk defa duyduğum bir şeyi paylaşayım oryantel metal diye bir şey varmıs aklfaslf
www.youtube.com/watch
Aa harika bu bayıldım ☕
🤣🤣🤣🤣🤣🫢iyi işte melankolik parça değil öyle düşün birde..
Bir zamanlar popüler idi ilk çıktığı piyasalarda
Sen yine iyisin kardeş. Çocukken teyzeler yüzünden ne kadar maruz kaldıysam artık ben ezbere okuyorum. Ki ezberlemek için zerre çaba sarfetmedim
Hatırlattığın için teşekkürler🤦♀️...
Öyle ben işkence çekerken rahat takılmak yok :D:D
Bunun üstüne mezdeke yok 🤭
Anaaa senin nickinnn bi dakika yoksa bu... :D:D
Yooooo😅😅😅
Sallamasyon tamamen
afvashjfaf (çiçek)
Hkhjdjjd (ters surat)
Askjfbashfja (pc de smileler yok o yüzden yazıyom )
Şöyle bir altın gününe gidesim geldi djdhd
Bi tabak kısır yerim valla sarı kola ile. D
En sevdiğim en sevdiğimm
Gerçekten çok kötü yaa..
Herkes en az bir defa duymuştur 😄
Travma değil, olabilir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
O şarkılar o kadar ritmik ve akılda kalıcı ki, bir neslin playlistine istemsizce yerleşti. 😂 Mezdeke, sadece dans değil, düpedüz hipnozmuş resmen! Tavsiyem, durumu kabullen ve bunu bir eğlenceye çevir. Hatta bul bir mezdeke playlisti, oyun havası eşliğinde evde bir parti patlat. Kim bilir, belki böyle daha az takıntı yaparsın. 💃🪩
sen yine mırıldanıyorsun ben geçen farkettim dinleye dinleye ezberlemişim.