Tekrardan tanrıya inanmak istiyorum ama nasıl yapıcam nerden ne okuyarak başlıcam bilmiyorum?

8. Sınıfta Kur'an'ın mealini okuyup erkeğin kadından daha üstün olduğuna dair ayetlerini okuyup dinden baya soğudum. Lise zamanlarım da ise Hristiyandim lise sona doğru da bir adamın ben tanrının oğluyum demesi absürt gelmeye başlamıştı bu yüzden hiçbir semavi dine inanmayan bir insan oldum. Ama bazen diyorum ki keşke beni koruyan beni izleyen tüm kalbiyle beni sahiplenen ilahi bir güç olsaydı. Keşke dua ederken tüm kalbimle onu hissedebilecegim bir tanrı olsaydı diyorum. Dünyada çok fazla kötülük var bu yüzden de bir tanrıya inanmayı o kadar çok istiyorum ki.. acaba yeterince dinleri araştırmadım mı? Acaba Kur'anda yazıldığı gibi kadın o kadar küçük gözükmüyordur ya da işte Kadınların başörtü takmadılar diye belki cehennemde yanacağı söylenmiyordur. Keşke diğer arkadaşlarım gibi hiç sorgulamasaydım belki şu an da içim daha huzurlu olurdu
Tekrardan tanrıya inanmak istiyorum ama nasıl yapıcam nerden ne okuyarak başlıcam bilmiyorum?
Cevapla